تصاویر واقعی منتسب به جدیدترین گوشی تاشو سامسونگ فاش شد

به گزارش وبلاگ عکسفا، سامسونگ مدتی قبل طی کنفرانس توسعه دهندگان به طراحی احتمالی نسل بعدی گلکسی فولد اشاره نمود که از مکانیزم عمودی بهره می برد. حالا بعد از معرفی گوشی تاشو موتورولا ریزر که مبتنی بر چنین شکل و شمایلی است، ظاهرا سامسونگ هم به زودی از چنین گوشی تاشویی رونمایی می نماید. روز گذشته تصاویر واقعی منتسب به جدیدترین گوشی تاشو سامسونگ در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده که این گوشی را از زوایای مختلفی نشان می دهد.

تصاویر واقعی منتسب به جدیدترین گوشی تاشو سامسونگ فاش شد

در خصوص صحت و سقم این تصاویر فعلا نمی توانیم با قاطعیت اظهارنظر کنیم. زیرا شاید این گجت صرفا یک مدل اولیه است یا اینکه محصول جعلی باکیفیتی محسوب می گردد. در هر صورت خبرگزاری بلومبرگ مدتی قبل گزارشی منتشر کرد که در آن آمده سامسونگ میخواهد چند گوشی تاشو جدید روانه بازار کند که حداقل یکی از آن ها مبتنی بر طراحی عمودی خواهد بود.

طبق تصاویر منتشر شده از نسل جدید گلکسی فولد، شاهد بهره گیری از دوربین دوگانه در پنل پشتی و نمایشگر حفره دار هستیم که این حفره در مرکز بخش فوقانی تعبیه شده است. در بخش بیرونی هم یک نمایشگر بسیار کوچک توجه را جلب می نماید که زمان را نمایش می دهد. در این میان باید به یک گزارش دیگر خبرگزاری بلومبرگ هم اشاره کنیم که طبق آن، این گوشی تاشو از همان دوربین 108 مگاپیکسلی گلکسی اس 11 و دوربین پریسکوپی دارای قابلیت زوم اپتیکال 5 برابری بهره می برد. اگر این گزارش صحت داشته باشد و این تصاویر هم جعلی نباشند، به نظر می رسد برای زوم بین 1 تا 5 برابر از زوم دیجیتالی استفاده خواهد شد.

روزنامه کره ای Korea Herald با انتشار گزارشی جدید و با استناد به صحبت های تحلیلگران اعلام نموده که انتظار می رود نسل دوم گلکسی فولد با قیمتی حدود 850 دلار روانه بازار گردد که کمتر از نصف قیمت 1980 دلاری گلکسی فولد محسوب می گردد. در همین زمینه باید به گوشی تاشو موتو ریزر اشاره کنیم که با وجود بهره گیری از تراشه میان رده، قرار است از ماه ژانویه با قیمت هنگفت 1500 دلاری در قفسه فروشگاه ها قرار بگیرد.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "تصاویر واقعی منتسب به جدیدترین گوشی تاشو سامسونگ فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر واقعی منتسب به جدیدترین گوشی تاشو سامسونگ فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید