خراسان شمالی با اجرای بیش از 30 ویژه برنامه در نمایشگاه تهران

به گزارش وبلاگ عکسفا، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی با اشاره به برپایی سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران در 23 بهمن ماه جاری، گفت: خراسان شمالی در این نمایشگاه حضوری فعال دارد و اجرای بالغ بر 30 برنامه جانبی برای معرفی فرهنگ و ظرفیت های گردشگری استان برنامه ریزی شده است.

خراسان شمالی با اجرای بیش از 30 ویژه برنامه در نمایشگاه تهران

به گزارش وبلاگ عکسفا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی، حبیب یزدان پناه روز پنجشنبه 17 بهمن ماه 98 اظهار کرد: بزرگ ترین رویداد گردشگری کشور در آستانه برگزاری است که خراسان شمالی نیز با برنامه ریزی های اجرا شده در این نمایشگاه رویکردی متفاوت در جهت معرفی و توسعه ظرفیت های گردشگری و صنایع دستی استان دارد.

یزدان پناه با اشاره به تجربه پیروز سال گذشته حضور خراسان شمالی در این نمایشگاه بیان کرد: شناساندن خراسان شمالی به عنوان یک مقصد گردشگری، معرفی جاذبه های دیدنی و ظرفیت های این استان در جذب گردشگر ازجمله اصلی ترین اهداف حضور ما در این نمایشگاه است.

او توضیح داد: فضای نمایشگاهی که سال جاری در اختیار استان قرار داده شده، 300 مترمربع است که با همراهی و حضور پررنگ سرمایه گذاران، بهره برداران و فعالان حوزه گردشگری برپا می گردد.

او با بیان اینکه سال جاری غرفه های ویژه ای به صنایع دستی در این نمایشگاه اختصاص داده شده است، اضافه کرد: از این ظرفیت و مشارکت دادن بیشتر صنعتگران و هنرمندان در جهت معرفی، بازاریابی و فروش صنایع دستی در نمایشگاه تهران بهره مند خواهیم شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی گفت: در راستای معرفی آداب ورسوم، فرهنگ و غذا های سنتی و محلی استان، سیاه چادر عشایر استان نیز در فضای باز این نمایشگاه برپا می گردد.

یزدان پناه توضیح داد: موسیقی فولکلوریک با اجرای گروهی آیینی در این نمایشگاه حضور دارند و معرف فرهنگ و موسیقی غنی خراسان شمالی خواهند بود که 30 ویژه برنامه را در نقاط مختلف شهر تهران اجرا می نمایند.

او همچنین از راه اندازی نرم افزار کاربردی با عنوان مقصد کجاست در نمایشگاه تهران اطلاع داد و اظهار کرد: بخش نمایشگاهی خراسان شمالی در سالن شماره 7 واقع در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برپا می گردد که از تمام هم وطنان و علاقه مندان به سفر و گردشگری در مقصدهای نو دعوت می گردد از آن بازدید داشته باشند.

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و سومین نمایشگاه ملی صنایع دستی تهران از تاریخ 23 تا 26 بهمن ماه جاری برپا می گردد و از ساعت 9 تا 17 پذیرای عموم بازدیدنمایندگان و علاقه مندان است.

منبع: میراث آریا

به "خراسان شمالی با اجرای بیش از 30 ویژه برنامه در نمایشگاه تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خراسان شمالی با اجرای بیش از 30 ویژه برنامه در نمایشگاه تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید