‬تلاش برای داشتن جامعه ای با نشاط و سالم

به گزارش وبلاگ عکسفا، مسعود سلطانی فر، صبح دوشنبه در همایش پیاده روی به مناسبت شصت و ششمین اجلاس وزرای بهداشت منطقه مدیترانه شرقی در تهران، اضافه نمود: باور جدی داریم که اگر در جهت توسعه اجتماعی و انسانی، سرمایه گذاری برای سلامت جسم و روح مردم انجام می گردد یک چندم سرمایه گذاری برای درمان آنها خواهد بود.

‬تلاش برای داشتن جامعه ای با نشاط و سالم

وی تاکید نمود: کوشش می کنیم با اقدامات گسترده در حوزه ورزش بتوانیم جامعه ای بانشاط و سالم داشته باشیم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: در توسعه ورزش همگانی سه برنامه را دنبال کردیم. برنامه ورزش تابستانه در همه شهرستان ها که شامل مراسم پیاده روی، کوهنوردی، ورزش های محلی و بومی بود که پوشش 10 تا 12 میلیون نفری داشت. برنامه ورزش روستاییان تحت عنوان جام خوشه چین با پوشش 1.5 میلیون نفری که برای رقابت رشته های محلی و بومی آغاز شده است و تا دهه فجر نتایج آن تعیین می گردد. همچنین برنامه المپیک استعدادهای برتر برای سنین 10 تا 15 سال با هدف گسترش ورزش همگانی و استعدادیابی دو سال است که انجام می گردد.

همایش پیاده روی به مناسبت شصت و ششمین اجلاس وزرای بهداشت منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت، با حضور وزرای بهداشت و ورزش، شهردار تهران و مدیر کل دفتر منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت، برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "‬تلاش برای داشتن جامعه ای با نشاط و سالم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "‬تلاش برای داشتن جامعه ای با نشاط و سالم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید