طراحی گرافیکی و چاپ

رکورد سرعت اینترنت در دنیا شکسته شد

محققان توانستند که رکورد تازه ای را در زمینه سرعت اینترنت ثبت نمایند. آن ها توانستند که به سرعت اینترنت 178 ترابیت بر ثانیه (Tb/s) برسند.

17 مهر 1399

همزاد راه شیری در دورترین نقاط کیهان کشف شد

ستاره شناسان با استفاده از تلسکوپ آلما (آرایه میلی متری عظیم آتاکاما) و در مطالعه ای با همکاری رصدخانه جنوبی اروپا (ESO) یک کهکشان بسیار دوردست و در نتیجه بسیار جوان را کشف کردند که به طرزی شگفت آور شبیه کهکشان راه شیری است.

12 مهر 1399

سیاست گذاری های اشتباه عامل اصلی گرایش به مدرک جعلی است

عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور رونق جعل مدرک و یا تلاش جعلی برای مدرک دریافت را متوجه خود افراد دانست و گفت: آنچه باعث این انحراف شده سیاست گذاری های اشتباه است.

13 شهریور 1399

18 حقیقت جالب در مورد چارلز دیکنز در سالروز درگذشت او که تا به حال نشنیده اید

چارلز دیکنز با نام کامل چارلز جان هوفام دیکنز، نویسنده مشهور انگلیسی و به عبارتی مشهورترین نویسنده عصر ویکتوریاست. او خالق برخی از مشهورترین کتاب های داستان و رمان در تاریخ ادبیات دنیاست. آثاری چون داستان دو شهر، الیور تویست، خانه متروکه یا خانه اشباح،...

22 مرداد 1399

هشدار میشل عون به فتنه های مذهبی

رئیس جمهوری لبنان امروز (یکشنبه) خواهان انتها یافتن کوشش ها برای ایجاد فتنه های مذهبی شد و تعرض به نماد مذهبی هر گروه و طایفه ای را تعرض به کل لبنان قلمداد کرد.

15 مرداد 1399

معرفی 10 تا از بهترین تولیدکننده سازه تبلیغاتی و نمایشگاهی در ایران

بهترین تولید کننده سازه های نمایشگاهی، اغلب در دسترس ترین آنها نیست. مثلا شما بدنبال بهترین سازنده استند های رول آپ یا استند ایکس هستنید در گوگل سرچ میکنید و اولین سایت را پیدا و روش کلیک میکنید ، آیا اون بهترین تولید کننده سازه نمایشگاهی است ؟ آیا بهترین...

6 مرداد 1399

نحوه دریافت برگ سبز المثنی

ثبت درخواست به منظور دریافت برگ سبز المثنی نیاز به مراجعه به پلیس و اعلام مفقود شدن سند خودرو نیست؛ می توان مستقیما با مراجعه به مرکز تعویض پلاک، نسبت به دریافت آن اقدام کرد.

20 اردیبهشت 1399

خبرنگاران عطوان : آزادسازی سراقب معادلات سیاسی و نظامی را به نفع سوریه تغییر داد

تهران - خبرنگاران - عبدالباری عطوان سردبیر روزنامه فرامنطقه ای رأی الیوم چاپ لندن در سرمقاله امروز (سه شنبه) خود از آزادسازی شهر سراقب سوریه به عنوان یک تحول نظامی نام برد که تمامی معادلات سیاسی و نظامی بحران کنونی سوریه را تغییر داد.

1 اردیبهشت 1399

چرا اوکراین به سمت فقیرتر شدن پیش می رود؟

سیاستمداران مخالف دولت اوکراین نسبت به افزایش فقر در این کشور در نتیجه تصمیم گیری های اشتباه، نظامی گری و عدم توجه مقامات به مسائل اقتصادی و اجتماعی در اوکراین ابراز نگرانی کرده اند.

6 اسفند 1398

ایران شناس قرقیزی: واژگان دین و تجارت در قرقیزستان هنوز پارسی است

زبان فارسی در سال های نه چندان دور در قرقیزستان رایج بوده است و هم در دانشگاه ها و هم در تعداد زیادی از مدارس تدریس می شده، و بیشتر واژگان مربوط به دین و تجارت در قرقیزستان از واژگان فارسی گرفته شده است.

20 بهمن 1398

کشف 2 میلیاردی دلار و تراول های تقلبی

سرکلانتر هفتم از دستگیری 2 جاعل و توزیع کننده دلار و تراول های تقلبی خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهمان 2 میلیارد و یکصد میلیون ریال دلار و تراول تقلبی کشف شد.

12 بهمن 1398