اخبار صنعت

درخواست مردم برای نصب مجسمه بوزمن به جای نماد دوران بردگی

هزاران تن از مردم زادگاه چادویک بوزمن که به تازگی در 43 سالگی درگذشت، خواهان این شدند تا مجسمه وی جایگزین مجسمه یادبود کنفدراسیون گردد.

25 مهر 1399

خبرنگاران شهردار: توسعه شهر بناب جدید مرند بر اساس طرح هادی است

تبریز- خبرنگاران- شهردار بناب جدید مرند با اشاره به اینکه طرح هادی شهری به طور اصولی برای اولین بار، در بهمن سال 1397 ابلاغ شد، گفت: از آن تاریخ، تمامی اقدامات در این شهر طبق این طرح انجام می شود.

25 مهر 1399

بحمدالله وضع فروش سهام، خوب است ، همواره از بورس مراقبت می کنیم ، پیش فروش نفت تودهنی به آمریکا است

به گزارش خبرنگاران، از روزی که رئیس جمهور در چهارشنبه گذشته گفت بورس جای مطمئنی برای سرمایه گذاری است تا همین امروز یعنی چهارشنبه 29 مرداد ماه تنها طی یک هفته شاخص بورس بیش از 12 درصد افت نموده است.

15 مهر 1399

ماجرای بچه ها کتفی در پایتخت ، انتقاد شهرداری از شکل گیری گودهای جدید زباله گردی در اطراف تهران

سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از شکل گیری گودهای جدید زباله گردی در اطراف تهران انتقاد و بر ورود استانداری بر این موضوع تأکید کرد.

14 مهر 1399

پیروزی بایدن و توافق با ایران،چه تاثیری بر بازار نفت می گذارد؟

ایرنا نوشت: تارنمای اویل پرایس نوشت، پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می تواند پیش بینی های کنونی درباره قیمت نفت در سال آینده را تغییر دهد و بازارهای نفت نباید این عامل سیاسی و ژئوپلتیکی را کم اهمیت نشان دهند؛ چرا که دولت بایدن تمایل دارد...

24 شهریور 1399

نتایج اولین بازی استقلال خیلی مهم است، فولاد حریف قابل احترامی است

محمد نیک سیرت در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: از آنجایی که تعطیلی ناخواسته ای که به خاطر شیوع ویروس کرونا بود بسیار بلند مدت بود، بازیهای ابتدایی برای همه تیم ها ارزش فوق العاده ای دارد و می تواند به لحاظ روحی هر تیمی را به اوج برساند. لذا نتیجه ملاقات با...

11 شهریور 1399

شرایط تأیید صلاحیت مدیران واحدهای تابعه موسسات اعتباری ابلاغ شد

خبرنگاران: بانک مرکزی مقررات ناظر بر تأیید صلاحیت داوطلبان تصدی سمت مدیریتی در واحدهای تابعه موسسات اعتباری در داخل یا خارج از کشور و شعب یا دفاتر نمایندگی بانک های خارجی در ایران را ابلاغ کرد.

8 شهریور 1399

ناوگان روبات های خودمختار کشاورز تا 2 سال دیگر راهی مزارع می شوند

نخستین ناوگان روبات های مستقل کشاورز در دنیا تا دو سال دیگر راهی مزارع خواهند شد تا تمامی کار های کشاورزی از اسکن گیاهان تا از بین بردن علف های هرز و درو کردن محصولات را انجام دهند.

3 شهریور 1399

دلیل اختلاف فاحش بانک مرکزی و مرکز آمار در اعلام رشد صنعت و معدن چه بود؟

خبرنگاران: معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) تفاوت جامعه آماری و در نظر دریافت نفت ذیل گروه صنعت در مطالعات مرکز آمار را دلیل تفاوت آمارهای منتشر شده از سوی بانک مرکزی و مرکز آمار دانست.

29 مرداد 1399

وزیر نیرو: نیمی از مطالباتمان از عراق را دریافت کرده ایم، 40 هزار میلیارد تومان از دولت طلبکاریم

وزیر نیرو با تاکید بر اینکه سازمان برنامه و بودجه باید مابه التفاوت هزینه تمام شده و تعرفه فروش برق را در بودجه های سنواتی پیش بینی و پرداخت کند، گفت: این مابه التفاوت پیش بینی می شود اما پرداخت نمی شود.

19 مرداد 1399

اعزام 5 هواپیمای آبپاش و بالگرد برای خاموش کردن آتش سوزی جنگل های گچساران

مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد از حضور 5 هواپیما و بالگرد برای خاموش کردن آتش در جنگل ها و مراتع کوه خامی گچساران خبر داد.

5 مرداد 1399

عربستان سخت ترین دوره خود رااز زمان قدرت دریافت بن سلمان می گذراند

به گزارش خبرنگاران، روزنامه انگلیسی دیلی تلگراف در گزارشی با اشاره به سیاستهای ناپخته محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی نوشت: بن سلمان در ابتدا تنها یک شاهزاده گمنام در میان هزاران شاهزاده دیگر بود. وی کوشش کرد در عنفوان جوانی ثروت اندوزی کند تا در...

1 مرداد 1399

آیا بعد از نفت نوبت منفی شدن قیمت گاز می گردد؟

به نظر می رسد بازیگران عظیم بازار گاز طبیعی در آستانه دچار شدن به سرنوشت مشابه بازار نفت هستند که در آن جنگ برای تصاحب سهم بیشتر و افت تقاضا بر اثر قرنطینه، باعث بهم خوردن توازن میان عرضه و تقاضا و منفی شدن ماه گذشته قیمت نفت آمریکا شد.

30 تیر 1399

عربستان، هشدار ناظران درباره عواقب اصرار بن سلمان بر اجرای پروژه نئوم

ناظران درباره عواقب اجرای پروژه نئوم که در سایه چالش های مالی عربستان پس از سقوط قیمت نفت و شیوع کرونا موج گسترده اعتراضات شهروندان این کشور را به دنبال دارد٬ هشدار دادند.

16 تیر 1399

پیش نویس ضوابط ارزیابی و درجه بندی اقامتگاه های سنتی آنالیز شد

پیش نویس نهایی ضوابط ارزیابی و درجه بندی اقامتگاه های سنتی صبح امروز سه شنبه 16 اردیبهشت 99 در سالن خلیج فارس معاونت گردشگری آنالیز شد.

13 تیر 1399

9 بانک منتخب آماده پذیره نویسی متقاضیان شدند

بانک های ملی، سپه، مسکن، کشاورزی، رفاه کارگران، ملت، تجارت، صادرات و قرض الحسنه مهر ایران به عنوان بانک های منتخب از تاریخ 14 لغایت 31 اردیبهشت ماه، آماده پذیره نویسی متقاضیان خریداری واحد های سرمایه گذاری صندوق سرمایه گذاری قابل معامله (ETF) هستند. ...

5 تیر 1399

فارس من، اعلام پایان سال تحصیلی دانشگاه ها، دانشگاه ها مختار به تعویق زمان پایان ترم هستند

بعضی کاربران فارس من با ثبت سوژه ای خواهان اعلام انتها سال تحصیلی مدارس و دانشگاه ها شده اند. خبرنگار موضوع انتها ترم جاری را پیگیری نموده است.

27 خرداد 1399

خبرنگاران سیستم گرمایشی 50 مدرسه درمیان استانداردسازی شد

بیرجند - خبرنگاران - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی گفت: سیستم گرمایشی 50 مدرسه شهرستان درمیان از مصوبات سفر استاندار خراسان جنوبی به این شهرستان استانداردسازی شده است.

17 خرداد 1399

اوراسیا تعرفه واردات 10 قلم کالای ایران را صفر کرد

تعرفه واردات 10 قلم کالا از ایران توسط اوراسیا صفر اعلام شد که فرصت صادراتی خوبی برای ایران فراهم می کند.

16 خرداد 1399

پیش به سوی جنگ جهانی سوم

هزینه های نظامی کشورها در قاره های مختلف از سال 2015 به این سو، به دلایلی چون گسترش دامنه فعالیت های تروریستی و افزایش کانون های بحران جهانی روندی صعودی پیدا کرده است، روندی که هر روز بیشتر جهان رابه سوی نظامی گری پیش خواهد برد.

16 خرداد 1399
تعداد: (61)