اخبار و رویدادها

پوتین و لوکاشنکو با یکدیگر ملاقات می نمایند

ایسنا نوشت: رسانه دولتی بلاروس اظهار داشت، ولادیمیر پوتین و الکساندر لوکاشنکو امروز (یکشنبه) درباره اوضاع در این کشور اروپای شرقی بار دیگر گفت و گو کردند.

26 مهر 1399

دومین رقیب اسکار بهترین فیلم بین المللی از سوئیس آمد

فیلم سینمایی خواهر کوچک من به کارگردانی مشترک استفانی شوت و ورونیک ریموند به نمایندگی از سوئیس به بخش بهترین فیلم بین المللی نود و سومین دوره مراسم اهدای جوایز اسکار معرفی گردید.

25 مهر 1399

درخواست مردم برای نصب مجسمه بوزمن به جای نماد دوران بردگی

هزاران تن از مردم زادگاه چادویک بوزمن که به تازگی در 43 سالگی درگذشت، خواهان این شدند تا مجسمه وی جایگزین مجسمه یادبود کنفدراسیون گردد.

25 مهر 1399

خبرنگاران شهردار: توسعه شهر بناب جدید مرند بر اساس طرح هادی است

تبریز- خبرنگاران- شهردار بناب جدید مرند با اشاره به اینکه طرح هادی شهری به طور اصولی برای اولین بار، در بهمن سال 1397 ابلاغ شد، گفت: از آن تاریخ، تمامی اقدامات در این شهر طبق این طرح انجام می شود.

25 مهر 1399

سوخت و سازتان را بشناسید تا مؤثر وزن کم کنید

این روزها عبارت متابولیسم یا همان سوخت وساز، نسبتاً معروف شده و دلیل آن هم ارتباطی است که با کاهش یا افزایش وزن دارد. چیزی که خیلی از افراد نمی دانند این است که سوخت و ساز بدن، فراتر از این عملکردها، مجموعه ای از فرایندهای پیچیده شیمیایی است که عملکرد...

24 مهر 1399

دو خبر خوب برای سهامداران بورس

خبرنگاران : مدیر عامل فرابورس خطاب به سهامداران گفت: خبر خوب اینکه ظرفیت هسته معاملات بورس 7 برابر شده است.علاوه بر این دارا دوم با 20 درصد تخفیف عرضه می شود.

23 مهر 1399

امامعلی رحمان نامزد انتخابات ریاست جمهوری تاجیکستان شد

امامعلی رحمان، رئیس جمهوری تاجیکستان که از سال 1992 تا به امروز قدرت را در این کشور آسیای مرکزی در دست دارد، نامزدیش را برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ماه اکتبر گفت.

23 مهر 1399

معابر پایتخت شناسنامه دار می شوند ، میزان پیشرفت طرح 500 کیلومتری بهسازی معابر و احداث مسیرهای دوچرخه

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران میزان پیشرفت طرح 500 کیلومتری بهسازی معابر و احداث مسیرهای دوچرخه را گفت.

21 مهر 1399

شکارگاهی تاریخی و دیدنی که شکار بی تدبیری ها شد

خبرگزاری مهر/ این خبر پیرامون شکارگاهی تاریخی و دیدنی که شکار بی تدبیری ها شد، برای شما نگارش شده است.

20 مهر 1399

آمار کرونا بازهم از نردبان سفرهای مردم بالا می رود؟

ارزیابی های منتشر شده داخلی و حتی بسیاری از آمارهای بین المللی نشان می دهد که افزایش سفرهای مردم در ماه های گذشته تاثیر بسزایی روی بالارفتن آمار ابتلاء به ویروس کرونا و نرخ مرگ و میر ناشی از آن داشته است و در ایران طی 150 روز گذشته هر گاه مردم سفرهای بین...

20 مهر 1399

هیئت طالبان به اسلام آباد سفر کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از بی بی سی، مقام های پاکستانی امروز دوشنبه تأئید کردند که یک هیئت بلندپایه از گروه طالبان به دعوت اسلام آباد وارد این کشور شده است تا در خصوص تسهیل فرایند صلح افغانستان با آنها مصاحبه گردد.

20 مهر 1399

کشف محموله های خطرناک دیگر در بندر بیروت

ارتش لبنان امروز (دوشنبه) گفت، موادی در بندر بیروت کشف شده اند که احتمالا نشت آنها خطری را ایجاد می کردند و این به منزله هشداری درباره فاجعه جدید در لبنان بعد از انفجار چهارم اوت در بندر بیروت است.

19 مهر 1399

نامجومطلق: در نیمه اول باید سه گل به پرسپولیس می زدیم، داور می توانست بهتر قضاوت کند

مربی استقلال با بیان اینکه باید به هواداران خوب این تیم تبریک بگویم که جای شان خالی بود، گفت: در نیمه اول می توانستیم سه گل به پرسپولیس بزنیم.

19 مهر 1399

قطع آب شُرب حسکه توسط ترکیه مصداق جنایت جنگی است

به گزارش خبرنگاران به نقل از العهد، بشار الجعفری نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد به صورت تلفنی با آنتونیو گوترش دبیرکل این سازمان مصاحبه کرد.

18 مهر 1399

واکنش ایران به ادعای پرداخت پول به طالبان برای کشتن سربازان آمریکایی

سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه به ادعای سراسر کذب منتشره در بعضی رسانه های آمریکایی مبنی بر پرداخت پول از سوی کشورهای دیگر به طالبان برای کشتن سربازان آمریکایی در افغانستان واکنش نشان داد.

18 مهر 1399

هوای تهران ناسالم شد

میانگین شاخص کیفی هوای تهران هم اکنون بر روی عدد 125 واقع شده است و توصیه می شود افراد مبتلا به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و بچه ها فعالیت های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند

17 مهر 1399

توهین دادستان کل آمریکا به منتقد ترامپ: به دهانش پوزه بند بزنید!

ویلیام بار، دادستان کل آمریکا به یکی از منتقدان دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا گفته است باید به دهانش پوزه بند بست.

16 مهر 1399

دو ستاره خط حمله بارسا گزینه هم تیمی شدن با رونالدو

گفته می گردد یوونتوس به جذب آنتوان گریزمان یا لوئیس سوارز از بارسلونا ابراز علاقه نشان داده است.

16 مهر 1399

برادر ترامپ مٌرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از نیویورک تایمز، رابرت ترامپ برادر رئیس جمهور آمریکا که دو سال از وی کوچک تر بود، شنبه شب در بیمارستانی در نیویورک فوت کرد.

16 مهر 1399

ظریف: بار دیگر دولت ترامپ منزوی و رسوا در صحنه جهانی خواهد شد

وزیر امور خارجه به مخالفت های اجرا شده با تلاش غیرقانونی آمریکا برای اعمال مجدد تحریم ها علیه ایران اشاره کرد و نوشت: یک بار دیگر دولت ترامپ منزوی و رسوا در صحنه جهانی خواهد شد.

15 مهر 1399
تعداد: (420)