خبرنگاران شهردار: توسعه شهر بناب جدید مرند بر اساس طرح هادی است

به گزارش وبلاگ عکسفا، تبریز- خبرنگاران- شهردار بناب جدید مرند با اشاره به اینکه طرح هادی شهری به طور اصولی برای اولین بار، در بهمن سال 1397 ابلاغ شد، گفت: از آن تاریخ، تمامی اقدامات در این شهر طبق این طرح انجام می شود.

خبرنگاران شهردار: توسعه شهر بناب جدید مرند بر اساس طرح هادی است

سعید قادری روز پنج شنبه در گفت وگو با وبلاگ عکسفا، گفت: در شهرهای زیر 20 هزار نفر طرح جامعه تهیه نمی شود.

وی با اشار به تحقق 120 درصدی بودجه 22 میلیارد ریالی سال گذشته شهرداری، بودجه امسال نیز با افزایش 10 میلیارد ریالی بسته شده است.

وی در مورد پروژه نیمه کاره شهرداری نیز گفت: با توجه به نبود پارک در شهر بناب جدید و نیاز مبرم به ایجاد آن، طبق توافق با اداره اوقاف، گورستان ورودی شهر به عنوان محل احداث پارک مشخص و عملیات احداث آن آغاز شده است.

شهردار بناب جدید مرند افزود: همچنین محل موجود در جهت کتابخانه شهر با کاربری فضای سبز، مجهز به برخی وسایل شهربازی شده و عملیات احداث زمین والیبال ساحلی نیز در حال اتمام است.

وی در مورد مشکل جایگاه سی ان جی این شهر نیز گفت: این جایگاه که 49 درصد آن متعلق به مشارکت کننده و بقیه با شرکت نفت می باشد، به دلیل اختلافات پیش آمده با 162 میلیون تومان بدهی بسته شده بود که با تلاش مسوولین شهرستان و پرداخت مبلغی از بدهی و تقسیط بقیه، دوباره راه اندازی شد.

قادری ادامه داد: در مورد پرداخت مبلغ تعهد شده به مشارکت کننده نیز اقداماتی از جمله واگذاری آن به بخش خصوصی اجرا شده است که امیدواریم به زودی به نتیجه رسیده و این مشکل نیز حل شود.

وی همچنین از اقدام شهرداری برای تامین دوربین های ترافیکی در نقاط حساس شهر بناب خبر داد و افزود: در راستای حل موضوع وقفیت این شهر نیز اقداماتی اجرا شده است که با حصول نتیجه اطلاع رسانی خواهد شد.

شهردار بناب جدید در ادامه با اشاره به وجود یک هزار و 750 خانوار در این شهر گفت: خواسته ما از شهروندان این است که با واریز عوارض سطح شهر، به شهرداری در جهت تامین هزینه های عمرانی و جاری کمک کنند.

وی ضمن اشاره به برگزاری جشنواره زعفران بناب مرند در سال گذشته در تبریز گفت: سعی ما این است امسال نیز جهت معرفی هرچه بیشتر زعفران بناب، آن را به صورت استانی برگزار کنیم.

در ادامه با حضور قادری شهردار بناب جدید و وبلاگ عکسفا و فعالان مجازی، از پروژه های در حال اجرای شهرداری بازدید شد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران شهردار: توسعه شهر بناب جدید مرند بر اساس طرح هادی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شهردار: توسعه شهر بناب جدید مرند بر اساس طرح هادی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید