اخبار اقتصادی

خبرنگاران شهردار: توسعه شهر بناب جدید مرند بر اساس طرح هادی است

تبریز- خبرنگاران- شهردار بناب جدید مرند با اشاره به اینکه طرح هادی شهری به طور اصولی برای اولین بار، در بهمن سال 1397 ابلاغ شد، گفت: از آن تاریخ، تمامی اقدامات در این شهر طبق این طرح انجام می شود.

25 مهر 1399

دو خبر خوب برای سهامداران بورس

خبرنگاران : مدیر عامل فرابورس خطاب به سهامداران گفت: خبر خوب اینکه ظرفیت هسته معاملات بورس 7 برابر شده است.علاوه بر این دارا دوم با 20 درصد تخفیف عرضه می شود.

23 مهر 1399

شکارگاهی تاریخی و دیدنی که شکار بی تدبیری ها شد

خبرگزاری مهر/ این خبر پیرامون شکارگاهی تاریخی و دیدنی که شکار بی تدبیری ها شد، برای شما نگارش شده است.

20 مهر 1399

آمار کرونا بازهم از نردبان سفرهای مردم بالا می رود؟

ارزیابی های منتشر شده داخلی و حتی بسیاری از آمارهای بین المللی نشان می دهد که افزایش سفرهای مردم در ماه های گذشته تاثیر بسزایی روی بالارفتن آمار ابتلاء به ویروس کرونا و نرخ مرگ و میر ناشی از آن داشته است و در ایران طی 150 روز گذشته هر گاه مردم سفرهای بین...

20 مهر 1399

واکنش ایران به ادعای پرداخت پول به طالبان برای کشتن سربازان آمریکایی

سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه به ادعای سراسر کذب منتشره در بعضی رسانه های آمریکایی مبنی بر پرداخت پول از سوی کشورهای دیگر به طالبان برای کشتن سربازان آمریکایی در افغانستان واکنش نشان داد.

18 مهر 1399

ظریف: بار دیگر دولت ترامپ منزوی و رسوا در صحنه جهانی خواهد شد

وزیر امور خارجه به مخالفت های اجرا شده با تلاش غیرقانونی آمریکا برای اعمال مجدد تحریم ها علیه ایران اشاره کرد و نوشت: یک بار دیگر دولت ترامپ منزوی و رسوا در صحنه جهانی خواهد شد.

15 مهر 1399

بحمدالله وضع فروش سهام، خوب است ، همواره از بورس مراقبت می کنیم ، پیش فروش نفت تودهنی به آمریکا است

به گزارش خبرنگاران، از روزی که رئیس جمهور در چهارشنبه گذشته گفت بورس جای مطمئنی برای سرمایه گذاری است تا همین امروز یعنی چهارشنبه 29 مرداد ماه تنها طی یک هفته شاخص بورس بیش از 12 درصد افت نموده است.

15 مهر 1399

جزئیات حمایت از بومی سازی محصولات امنیتی فناوری اطلاعات

مهدی محمدی در گفتگو با خبرنگاران، از برنامه همکاری مشترک ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال معاونت علمی و مرکز افتای ریاست جمهوری برای حمایت مالی و معنوی تجهیزات حوزه افتا (امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات) خبر داد و گفت: مطابق با ابلاغیه شورای عالی فضای مجازی،...

15 مهر 1399

روحانی: عرضه های دولتی سودآور در بورس ادامه دارد

رئیس جمهور با بیان اینکه رونق و جهش مالی در سایه مشارکت و موضوع یافتن مردم در اقتصاد محقق خواهد شد، گفت: ثبات، آرامش و اطمینان نسبت به آینده اقتصاد کشور می تواند به مشارکت هرچه بیشتر مردم در این حوزه بیانجامد.

14 مهر 1399

همزاد راه شیری در دورترین نقاط کیهان کشف شد

ستاره شناسان با استفاده از تلسکوپ آلما (آرایه میلی متری عظیم آتاکاما) و در مطالعه ای با همکاری رصدخانه جنوبی اروپا (ESO) یک کهکشان بسیار دوردست و در نتیجه بسیار جوان را کشف کردند که به طرزی شگفت آور شبیه کهکشان راه شیری است.

12 مهر 1399

کاهش 1 تا 2 میلیون تومانی قیمت ها در بازار خودرو

در بازار امروز خرید و فروش خودرو همچنان رکود معاملات حاکم و کمتر خریدار و فروشنده ای حاضر به معامله هستند. البته فرایند کاهشی قیمت دلار طی دو روز گذشته عاملی شده تا سیر صعودی و بی منطق قیمت ها در بخش خودرو های داخلی متوقف و حتی شاهد کاهش 1 تا 2 میلیون تومانی...

11 مهر 1399

جلوگیری ازبیماری ام اس با داروی پیوگلیتازون برای دیابتی ها

برای اشخاص مبتلا به شکل عود کننده ام اس بیش از دوازده درمان موثر وجود دارد، اما دارویی برای پیش گیری از آسیبی که به سلول های عصبی می رسد و ترمیم آن آسیب، هنوز به دست نیامده است.

10 مهر 1399

تجارت خارجی به 19.6 میلیارد دلار رسید

طی 4 ماه نخست سال جاری، مجموع تجارت خارجی کشور به 19.6 میلیارد دلار رسیده است.

8 مهر 1399

فروش موبایل اقساطی امکان پذیر است؟

رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه های صوتی، تصویری در پاسخ به این پرسش که آیا برنامه ای برای فروش موبایل اقساطی یا دولتی وجود دارد؟ به خبرنگاران گفت: قیمت موبایل براساس قیمت دلار و به نرخ روز محاسبه می شود. قیمت موبایل لحظه ای افزایش یا کاهش می یابد، بنابراین...

6 مهر 1399

ماجرای دختر 16 ساله ای که کوچک ترین غسال ایران شد

خبرنیوز در یادداشتی به قلم هما حاصلی نوشت: داشتم گزارشی می خواندم از کوچک ترین غسال ایران؛ دختری 16 ساله اهل زاهدان که داوطلبانه مرده های کرونایی را غسل و کفن می کند.

31 شهریور 1399

تعطیلی همیشگی یک سوم موزه های ایالات متحده، خطری جدی

در جریان تحقیقاتی که از سوی اتحادیه موزه های آمریکا در طول ماه ژوئن اجرا شده است، مدیران بیش از 750 موزه در سراسر ایالات متحده از احتمال تعطیلی همیشگی یک سوم موزه های این کشور خبر دادند.

29 شهریور 1399

خواسته صالحی درباره تسهیلات بانکی مشاغل فرهنگی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در صفحه شخصی توئیتر خود با اشاره به ثبت نام اهالی فرهنگ، هنر و رسانه در سامانه کارا نوشت: از بانک ها انتظار می رود که سریع تر در چارچوب دستورالعمل ابلاغی، به پرونده ها رسیدگی نمایند. اصحاب فرهنگ و هنر منتظرند.

28 شهریور 1399

پیروزی بایدن و توافق با ایران،چه تاثیری بر بازار نفت می گذارد؟

ایرنا نوشت: تارنمای اویل پرایس نوشت، پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می تواند پیش بینی های کنونی درباره قیمت نفت در سال آینده را تغییر دهد و بازارهای نفت نباید این عامل سیاسی و ژئوپلتیکی را کم اهمیت نشان دهند؛ چرا که دولت بایدن تمایل دارد...

24 شهریور 1399

سیاست گذاری های اشتباه عامل اصلی گرایش به مدرک جعلی است

عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور رونق جعل مدرک و یا تلاش جعلی برای مدرک دریافت را متوجه خود افراد دانست و گفت: آنچه باعث این انحراف شده سیاست گذاری های اشتباه است.

13 شهریور 1399

چین: تحریم تسلیحاتی علیه ایران باید برچیده گردد

سخنگوی وزارت امور خارجه چین با تأکید بر اینکه کشورش مخالف تمدید تحریم های تسلیحاتی علیه ایران است، گفت که برچیده شدن تحریم های تسلیحاتی شورای امنیت علیه ایران در موعد معین شده، یکی از بندهای قطعنامه 2231 است و باید اجرا گردد.

9 شهریور 1399
تعداد: (116)