معابر پایتخت شناسنامه دار می شوند ، میزان پیشرفت طرح 500 کیلومتری بهسازی معابر و احداث مسیرهای دوچرخه

به گزارش وبلاگ عکسفا، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران میزان پیشرفت طرح 500 کیلومتری بهسازی معابر و احداث مسیرهای دوچرخه را گفت.

معابر پایتخت شناسنامه دار می شوند ، میزان پیشرفت طرح 500 کیلومتری بهسازی معابر و احداث مسیرهای دوچرخه

به گزارش وبلاگ عکسفا به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، صفا صبوری دیلمی در نشست معاونان فنی و عمرانی مناطق 22گانه تهران، درباره اقدامات صورت گرفته در جهت اجرای طرح 500 کیلومتری بهسازی معابر پیاده رو و تلاش در جهت ارتقای فرهنگ انسان محوری در فضاهای شهری، گفت: این عملیات در 140 کیلومتر از طول معابر شهر تهران در حال اجرا است.

موضوع تهیه شناسنامه معابر که در مباحث مربوط به سامانه مدیریت معابر و پایش دوام آسفالت نقشی کلیدی دارد، در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و مصوب شد تا اقدامات تکمیلی مناطق در خصوص تهیه شناسنامه معابر تا ابتدای مهرماه سال جاری به خاتمه برسد تا ادامه این فرایند در سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات راهبری شود.

در بخش دیگری از نشست معاونان فنی و عمرانی مناطق 22گانه شهرداری تهران، بخشنامه ابلاغی شهردار تهران در خصوص موضوع ارتقای کیفیت ساخت و ساز مورد بحث و مصاحبه قرار گرفت و مدیرکل هماهنگی فنی و عمرانی مناطق و سازمان های شهرداری تهران به ارائه گزارشی از ارتقای عملکرد اجرایی در معاونت فنی و عمرانی و افزایش 40 درصدی تعداد پیمانکاران ذیصلاح این معاونت پرداخت.

تبیین دستورالعمل تعریف، اجرا و نظارت بر پروژه های کوچک مقیاس و نیز بحث و مصاحبه پیرامون فرآیند تصویب چنین طرح هایی از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

منبع: همشهری آنلاین

به "معابر پایتخت شناسنامه دار می شوند ، میزان پیشرفت طرح 500 کیلومتری بهسازی معابر و احداث مسیرهای دوچرخه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معابر پایتخت شناسنامه دار می شوند ، میزان پیشرفت طرح 500 کیلومتری بهسازی معابر و احداث مسیرهای دوچرخه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید