نیویورک تایمز: 150 شاهزاده سعودی به کرونا مبتلا شده اند، ملک سلمان به قرنطینه رفت

به گزارش وبلاگ عکسفا، روزنامه نیویورک تایمز به نقل از منابع آگاه، فاش کرد که احتمالا حدود 150 شاهزاده سعودی مبتلا به ویروس کرونا شده اند که برای درمان این مبتلایان و دیگر شخصیت های بسیار مهم این کشور، بیمارستانی تخصصی اختصاص داده شده است.

نیویورک تایمز: 150 شاهزاده سعودی به کرونا مبتلا شده اند، ملک سلمان به قرنطینه رفت

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ عکسفا، منابعی به روزنامه نیویورک تایمز اعلام کردند، ممکن است تا 150 عضو خاندان پادشاهی سعودی به ویروس کرونا مبتلا شده باشند.

این روزنامه آمریکایی به نقل از مسئولانی در بیمارستان تخصصی ملک فیصل، که معالجه شاهزاده ها را بر عهده دارد، نوشت که حدود 500 تخت مراقبت های پزشکی جهت استقبال احتمالی از اعضای خاندان پادشاهی و افراد نزدیک به آنها آماده می گردد.

نیویورک تایمز اضافه نمود که به نسخه ای از نامه داخلی به کادر بیمارستانی دسترسی پیدا نموده که در آن نوشته شده است دستورالعمل هایی برای آماده شدن جهت استقبال از شخصیت های بسیار مهم از سرتاسر کشور وجود دارد.

در ادامه این نامه آمده است: نمی دانیم از چند مورد مبتلا استقبال خواهیم کرد ولی ما در آمادگی کامل قرار داریم. همچنین دستورالعمل هایی مبنی بر انتقال موارد مزمن از این بیمارستان در اسرع وقت و درمان پزشکان مبتلا در بیمارستانی دیگر وجود دارد تا در این بیمارستان امکان پذیرش اعضای خاندان سلطنتی فراهم گردد.

نیویورک تایمز این اطلاعات را به نقل از دو پزشکی، که با بیمارستان ملک فیصل نیز در تماس هستند، و نیز به نقل از دو منبع نزدیک به خاندان پادشاهی نوشته است که گفته اند که شاهزاده فیصل بن بندر بن عبدالعزیز آل سعود بعد از مثبت شدن تست کرونا، به بخش مراقبت های ویژه منتقل شد.

همچنین گفته می گردد سلمان بن عبدالعزیز پادشاه 84 ساله برای حفظ ایمنی خود به یک کاخ جزیره ای در نزدیکی شهر جده در دریای سرخ نقل مکان نموده و محمد بن سلمان ولیعهد 34 ساله و بعضی وزرا به منظور در امان ماندن از کرونا خودشان را در منطقه ای دورافتاده در نزدیکی دریای سرخ محبوس نموده اند.

افشاگری این روزنامه آمریکایی در حالی مطرح می گردد که وزیر بهداشت عربستان سعودی، دو روز پیش طی کنفرانس خبری گفت: بر اساس نتایج چهار پژوهش مختلف که توسط کارشناسان داخلی و بین المللی اجرا شده است، تعداد مبتلایان در هفته های پیش رو می تواند بین 10 هزار نفر تا 200 هزار نفر متغیر باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نیویورک تایمز: 150 شاهزاده سعودی به کرونا مبتلا شده اند، ملک سلمان به قرنطینه رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیویورک تایمز: 150 شاهزاده سعودی به کرونا مبتلا شده اند، ملک سلمان به قرنطینه رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید