نرم افزار و اپلیکیشن

سریال فال آوت توسط سازندگان وست ورلد و با تهیه کنندگی آمازون ساخته می شود

استودیوی فیلم سازی آمازون حقوق ساخت مجموعه ای سریالی با اقتباس از بازی های فال آوت را به دست آورده است. طبق خبری که شرکت بازی سازی بتسدا منتشر کرده، ساخت مجموعه سریالی فال آوت برای آمازون و با تهیه کنندگی خالقان سریال وست ورلد آغاز شده است.

14 شهریور 1399

خبرنگاران سامانه اطلاع رسانی بیماری کرونا در یزد راه اندازی شد

یزد- خبرنگاران - مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد گفت: سامانه جامع اطلاع رسانی بیماری کرونا با همکاری این اداره کل، دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان راه اندازی شد.

21 اردیبهشت 1399

تمهیدات مقابله با ویروس کرونا در استان مرکزی اندیشیده شده است

خبرنگاران/مرکزی مدیرکل پدافند غیرعامل استان مرکزی گفت: تا به امروز موردی از ابتلای به ویروس کرونا در این استان گزارش نشده و تمهیدات لازم برای مقابله احتمالی با این بیماری در استان اندیشیده شده است.

11 فروردین 1399

خراسان شمالی با اجرای بیش از 30 ویژه برنامه در نمایشگاه تهران

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی با اشاره به برپایی سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران در 23 بهمن ماه جاری، گفت: خراسان شمالی در این نمایشگاه حضوری فعال دارد و اجرای بالغ بر 30 برنامه جانبی برای معرفی فرهنگ و ظرفیت های گردشگری...

6 فروردین 1399

استفاده از اپلیکیشن برای شناسایی محله های مشکوک به کرونا

به گزارش خبرنگاران به نقل از آسین ایج، چینی ها امیدوارند با اتکا به چنین اپلیکیشن هایی بتوانند از ورود به محله ها و نقاطی از شهرها که در آنها تعداد زیادی از افراد مبتلا به کرونا زندگی می کنند، خودداری کنند.

3 فروردین 1399

جاسوسی گسترده دولت امارات از کاربران اینترنت

به گزارش خبرنگاران به نقل از یاهو نیوز، اگر چه دولت امارات میلیاردها دلار در فناوری های جدیدی مانند هوش مصنوعی سرمایه گذاری نموده، اما علیرغم ظاهر مدرن و پیشرفته این کشور، در پس پرده، سانسور شدید اینترنت و کنترل همه جانبه ارتباطات مجازی افراد و فعالیت...

24 اسفند 1398

لاغری در 30 روز با دستور غذایی گوگل

شرکت گوگل که از آن به عنوان غول اینترنتی جهان یاد می کنند مجموعه اپلیکیشن های خود موسوم به گوگل فیت را به روز کرده است و با در نظر دریافت چالش 30 روزه و ارائه برنامه های کاربردی مرتبط با آن، قول لاغری به کاربران می دهد.

21 دی 1398

ارزان ترین گوشی های اندروید در بازار کدامند؟

اقتصاد نیوز:با وجود قیمت های بالایی که بعضی گوشی های اندروید تلفن همراه دارند، هنوز هم می توان مدل های ارزان را در بازار پیدا کرد.

26 آذر 1398

اسمیول چگونه 50 میلیون نصب گرفت!

ترکیب دو کلمه sonic و mule کلمه جدید smule را ایجاد نموده که نام یکی از شرکت های بزرگ اما کمتر شناخته شده در عرصه موسیقی است. کسب وکار نوپای موسوم به اسمیول که از فعالان عرصه موسیقی است، نه فراوری کننده موسیقی و نه فروشنده یا تهیه کننده موسیقی است.

23 آبان 1398

چگونه اندروید گوشی خود را به نسخه قبلی بازگردانیم؟

هنگامی که یک نسخه جدید اندروید معرفی می گردد، ما آغاز به صحبت در خصوص آن می کنیم، چشم به راه دریافت آن می نشینیم و پی در پی بخش آپدیت اندروید گوشی خود را چک می کنیم تا حتی یک لحظه زودتر به نسخه جدید دسترسی داشته باشیم و طراحی و امکانات آن را امتحان کنیم.

18 آبان 1398

جدایی نوت پد از ویندوز

مایکروسافت در 16 آگوست یک نسخه آزمایشی به روزشده دیگر از ویندوز 10 را عرضه کرده که در آن برای نخستین بار نوت پد به یک اپلیکیشن جداگانه مبدل شده است.

10 آبان 1398

آخرین قیمت تلفن همراه در بازار (بروزرسانی 16 شهریور)

قیمت انواع تلفن همراه موجود در بازار، مورخ 16 شهریور را مشاهده می کنید.

22 مهر 1398