سریال و پخش خانگی

سریال فال آوت توسط سازندگان وست ورلد و با تهیه کنندگی آمازون ساخته می شود

استودیوی فیلم سازی آمازون حقوق ساخت مجموعه ای سریالی با اقتباس از بازی های فال آوت را به دست آورده است. طبق خبری که شرکت بازی سازی بتسدا منتشر کرده، ساخت مجموعه سریالی فال آوت برای آمازون و با تهیه کنندگی خالقان سریال وست ورلد آغاز شده است.

14 شهریور 1399

تعریف پیتر چک از بدل ایرانی اش!

گلر سابق چلسی و آرسنال از عملکرد بدل ایرانی خودش تمجید کرد.

4 خرداد 1399

ضرورت توقف پروژه های سینمایی و تلویزیونی

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهرتهران طی مکاتبه ای با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان صداو سیما با اشاره به شیوع بیماری کرونا خواستار توقف پروژه های سینمایی و تلویزیونی شد.

9 اردیبهشت 1399

مهلت ثبت نام در کنکور مجددا تمدید شد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مجدد مهلت ثبت نام در آزمون سراسری سال 99 تا شنبه 17 اسفند ماه جاری اطلاع داد.

3 اردیبهشت 1399

ایران شناس قرقیزی: واژگان دین و تجارت در قرقیزستان هنوز پارسی است

زبان فارسی در سال های نه چندان دور در قرقیزستان رایج بوده است و هم در دانشگاه ها و هم در تعداد زیادی از مدارس تدریس می شده، و بیشتر واژگان مربوط به دین و تجارت در قرقیزستان از واژگان فارسی گرفته شده است.

20 بهمن 1398

تهیه کننده هزاردستان به مهدی کرم پور نامه نوشت

به گزارش خبرنگاران، هفته گذشته مهدی کرم پور کارگردان فیلم سینمایی سوفی و دیوانه با انتشار یادداشتی از مراسم اکران مردمی و فرش قرمز برای فیلمش انصراف داد و از سینماهای نمایش دهنده این فیلم خواست با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشت مردم بلیت این فیلم را نیم...

22 آذر 1398