اخبار سیاسی

درخواست مردم برای نصب مجسمه بوزمن به جای نماد دوران بردگی

هزاران تن از مردم زادگاه چادویک بوزمن که به تازگی در 43 سالگی درگذشت، خواهان این شدند تا مجسمه وی جایگزین مجسمه یادبود کنفدراسیون گردد.

25 مهر 1399

امامعلی رحمان نامزد انتخابات ریاست جمهوری تاجیکستان شد

امامعلی رحمان، رئیس جمهوری تاجیکستان که از سال 1992 تا به امروز قدرت را در این کشور آسیای مرکزی در دست دارد، نامزدیش را برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ماه اکتبر گفت.

23 مهر 1399

هیئت طالبان به اسلام آباد سفر کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از بی بی سی، مقام های پاکستانی امروز دوشنبه تأئید کردند که یک هیئت بلندپایه از گروه طالبان به دعوت اسلام آباد وارد این کشور شده است تا در خصوص تسهیل فرایند صلح افغانستان با آنها مصاحبه گردد.

20 مهر 1399

ظریف: بار دیگر دولت ترامپ منزوی و رسوا در صحنه جهانی خواهد شد

وزیر امور خارجه به مخالفت های اجرا شده با تلاش غیرقانونی آمریکا برای اعمال مجدد تحریم ها علیه ایران اشاره کرد و نوشت: یک بار دیگر دولت ترامپ منزوی و رسوا در صحنه جهانی خواهد شد.

15 مهر 1399

بحمدالله وضع فروش سهام، خوب است ، همواره از بورس مراقبت می کنیم ، پیش فروش نفت تودهنی به آمریکا است

به گزارش خبرنگاران، از روزی که رئیس جمهور در چهارشنبه گذشته گفت بورس جای مطمئنی برای سرمایه گذاری است تا همین امروز یعنی چهارشنبه 29 مرداد ماه تنها طی یک هفته شاخص بورس بیش از 12 درصد افت نموده است.

15 مهر 1399

روحانی: عرضه های دولتی سودآور در بورس ادامه دارد

رئیس جمهور با بیان اینکه رونق و جهش مالی در سایه مشارکت و موضوع یافتن مردم در اقتصاد محقق خواهد شد، گفت: ثبات، آرامش و اطمینان نسبت به آینده اقتصاد کشور می تواند به مشارکت هرچه بیشتر مردم در این حوزه بیانجامد.

14 مهر 1399

دفاع پامپئو از فروش تسلیحات نظامی به عربستان

وزیر خارجه آمریکا بار دیگر از اقدام این وزارتخانه در فروش تسلیحات به عربستان سعودی دفاع نموده است.

13 مهر 1399

استقبال از تهیه چارچوبی برای استخدام نیروی انسانی آموزش وپرورش

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در برنامه گفت وگوی هفته درخصوص مسائل مربوط به تأمین نیروی انسانی و نظام جبران خدمت و سایر مسائل مطروحه، توضیحاتی ارائه داد.

12 مهر 1399

آمریکا به تایوان اف-16 می فروشد

به گزارش خبرنگاران به نقل از هیل، تایوان در اوج تنش های واشنگتن-پکن، رسماً توافق خرید 90 فروند جنگنده اف -16 از شرکت آمریکایی لاکهید مارتین را امضا کرد.

12 مهر 1399

مجلس لبنان شرایط فوق العاده در بیروت اعلام نمود

مجلس لبنان امروز(پنجشنبه) اعلام حالت فوق العاده در بیروت را تصویب کرد.

10 مهر 1399

خواسته صالحی درباره تسهیلات بانکی مشاغل فرهنگی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در صفحه شخصی توئیتر خود با اشاره به ثبت نام اهالی فرهنگ، هنر و رسانه در سامانه کارا نوشت: از بانک ها انتظار می رود که سریع تر در چارچوب دستورالعمل ابلاغی، به پرونده ها رسیدگی نمایند. اصحاب فرهنگ و هنر منتظرند.

28 شهریور 1399

علیزاده طباطبایی: رائفی پور به روانپزشک مراجعه کند

سیدمحمود علیزاده طباطبایی، وکیل دادگستری با اشاره به یهودی خواندن سعید حجاریان از سوی یکی از فعالین سیاسی اصولگرا گفت: نسبت دروغ دادن نشر اکاذیب است و تا 2 سال حبس دارد.

25 شهریور 1399

پیروزی بایدن و توافق با ایران،چه تاثیری بر بازار نفت می گذارد؟

ایرنا نوشت: تارنمای اویل پرایس نوشت، پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می تواند پیش بینی های کنونی درباره قیمت نفت در سال آینده را تغییر دهد و بازارهای نفت نباید این عامل سیاسی و ژئوپلتیکی را کم اهمیت نشان دهند؛ چرا که دولت بایدن تمایل دارد...

24 شهریور 1399

سیاست گذاری های اشتباه عامل اصلی گرایش به مدرک جعلی است

عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور رونق جعل مدرک و یا تلاش جعلی برای مدرک دریافت را متوجه خود افراد دانست و گفت: آنچه باعث این انحراف شده سیاست گذاری های اشتباه است.

13 شهریور 1399

سناتور ارشد آمریکایی خواهان تحریم پوتین شد

یک سناتور ارشد حزب دموکرات آمریکا متممی را به سنا پیشنهاد نموده است که به موجب آن دولت آمریکا موظف به تحریم رئیس جمهور روسیه خواهد شد.

6 شهریور 1399

رکورد نارضایتی ها از ترامپ درپی شیوع کرونا

نظرسنجی ها همچنین نشان می دهد که 58 درصد از پاسخ دهندگان از واکنش ترامپ به بیماری همه گیر کرونا ناراضی بودند.

2 شهریور 1399

ظریف امروز به استانبول می رود

وزیر خارجه کشورمان امروز برای گفت وگو درباره تحولات منطقه به استانبول خواهد رفت.

25 مرداد 1399

رایزنی تلفنی وزیر خارجه ترکیه و دبیرکل ناتو

وزیر خارجه ترکیه و دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در جریان تماسی تلفنی با یکدیگر در مورد بحران لیبی به بحث و گفتگو پرداختند.

19 مرداد 1399

وزیر نیرو: نیمی از مطالباتمان از عراق را دریافت کرده ایم، 40 هزار میلیارد تومان از دولت طلبکاریم

وزیر نیرو با تاکید بر اینکه سازمان برنامه و بودجه باید مابه التفاوت هزینه تمام شده و تعرفه فروش برق را در بودجه های سنواتی پیش بینی و پرداخت کند، گفت: این مابه التفاوت پیش بینی می شود اما پرداخت نمی شود.

19 مرداد 1399

هشدار میشل عون به فتنه های مذهبی

رئیس جمهوری لبنان امروز (یکشنبه) خواهان انتها یافتن کوشش ها برای ایجاد فتنه های مذهبی شد و تعرض به نماد مذهبی هر گروه و طایفه ای را تعرض به کل لبنان قلمداد کرد.

15 مرداد 1399
تعداد: (109)